Top latest Five وب مهر Urban news

Wiki Article

من مطمئن هستم در هر فرصتی كه برای این ملت به وجود بیاید این بالندگی و پویندگی خود را نشان خواهد داد و اگر آقایان مخالف این جنبش سبز به خود نیایند روزگار بدتری در انتظار آنها خواهد بود.

گرافیک :‌ بهتر است از گرافیک های جذاب در سایت وکالت خود استفاده کنید ولی حواستان باشد که بیش از اندازه نشود.

در باب آینده سیاسی هاشمی، این گزینه هم مطرح است که ایشان دیر یا زود از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته می شود. شما چه نظری در این باره دارید؟

بنابر شنیده‌ها، از جمله مسئولانی كه در جهت بازگشت برگزاری دادگاه به روال سابق، به مسئولان قضایی توصیه كرده است، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان بوده است كه در تماسی با آیت‌الله لاریجانی، خواستار بازگشت روند برگزاری دادگاه انتخابات به شرایط سابق و پخش آن از صداوسیما می‌گردد.

پدر ارجمند ما و فرزند خدوم و فداکار نهضت و ملت "هاشمی رفسنجانی" کسی است که به دلیل نقش بی بدیل و ماندگار خویش در همه عرصه های انقلاب در بیش از نیم قرن اخیر، بیشترین سهم را از این حملات و اقدامات مخالف با شرع و قانون و اخلاق داشته است.

این روزها شاهدیم كه صداوسیما و برخی رسانه‌های جریان حاكم اقدام به انتشار مطالبی می‌نمایند كه تا قبل از اثبات صحت و سقم آنان، در حكم اكاذیب بوده و منتشر كننده آن، دست‌كم، ناشر اكاذیب و معاون در افترا، به جهت انتشار غیرقانونی آن‌ها خواهد بود.

پاسخ کوتاه سئوال شما این است که ممکن است در آینده نزدیک آقای هاشمی از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته شود.

بزرگترين مرجع دانلود اسکريپت اسکريپت ها – اسکريپت – script – قالب – افزونه – پوسته – پلاگين

پس از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها، شماره‌ای به شرکت تخصیص داده می‌شود که به آن شماره ثبت شرکت گفته می‌شود. برای اطمینان افرادی که با شرکت در ارتباط هستند باید شماره ثبت شرکت درج گردد.

.. این رویه را كاملا تائید میكنم این هشدار ها برای من دلنشین است

همچنین از من خواسته شد که در یافتن جوانب پنهان ماجرای ترانه موسوی تحقیق بیشتری انجام دهم و دستگاه قضایی را در این مسیر در روشن شدن زوایای پنهان ماجرا یاری رسان باشم. با این حال در پایان همان جلسه دوم پیشنهاد کردم – و این پیشنهاد مورد استقبال کمیته نیز قرار گرفت - که بیایید و ماجرای سند آوردن و سند بردن را در همینجا خاتمه دهیم و شما نیز در کار کشف حقیقت شوید چرا که همین اسناد و موارد ارائه شده برای برآفتاب انداختن حقیقت و تاباندن نورعدالت بر چهره اصحاب شرارت، کفایت می کند.

به گزارش بازتاب آنلاین ، به نقل از مجمع تشخيص مصلحت نظام، پيام تسليت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به مناسبت در گذشت حجت‌الاسلام سيدعبدالعزيز حكيم به اين شرح است: انالله و انااله راجعون درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعبدالعزيز حكيم رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق باعث تاسف و تاثر خاطر گرديد. شخصيت ارزشمندي از ميان مردم عراق دارفاني را وداع گفت عالمي وارسته و مبارز كه سالهاي متمادي براي احقاق حق ملت عراق با رژيم صدام مبارزه كرد و پس از آن نيز همواره در راه استقلال ويكپارچگي عراق ايستاد. ارتحال ايشان را به عموم ملت عراق، حوزه‌هاي علميه، مراجع عظام و علماي اعلام نجف و قم، مجلس اعلاي اسلامي عراق بخصوص خاندان شهيدپرور حكيم و فرزندان برومندش بويژه جانشين شايسته آن مرحوم حجت‌الاسلام جناب آقاي سيدعمار حكيم تسليت گفته از درگان خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر واجز مسالت مي‌نمايم.

محتوای یک سایت غیر از متن میتواند شامل تصاویر و فیلم ها نیز باشند که میتواند به آن اضافه شود.

به یاد داریم در حالی که این رسانه ها از سقوط پی در پی هواپیماها و کشته شدن صدها تن از هم وطنان مان به آهستگی گذر کردند اما فروریختن قسمتی از تونل توحید را چون بحرانی جلوه دادند و عکس های آنرا در صفحه اول رسانه های خود قرار داده و عنوان کردند که حفاری شتاب زده تونل توحید دلیل آن بوده است و این در حالی است که کارشناسان بر این عقیده اند که علت این امر نشت آب از لوله های فرسوده آب و فاضلاب بود.

Report this wiki page